1 czerwca 2013

ANIOŁEK DLA ANIOŁKA

       Skoro szyję innym, to moim aniołkom też postanowiłam uszyć własnego aniołka - najpierw  uszyłam tildę dla Natalki, ale już zabieram się za lalkę dla Dominisi, choć to trudne wyzwanie, bo muszę sprostać konkretnemu projektowi córki;)



- Natalka, uśmiech! .... pstryk


Tilda Natalki jest nieco opalona ;)  Zgina nóżki i siedzi kulturalnie


...choć nie widać, też ma rumieńce


Z tyłu fryzura nienaganna


... i małą pętelkę do zawieszenia, która można schować za skrzydełka


Dzięki pętelce, aniołek zawisł na ścianie w pokoju córek i czuwa


Imię wyszyłam ręcznie na grubym filcu


A zaczęło się jak zwykle od papieru:

* wycięłam elementy z szablonu, który narysowałam - trochę innego niż poprzednie w moich tutorialach, bo lewe rączki i nóżki są minimalnie różne od prawych, skrzydełka sa bardziej zaokrąglone a nogi trzeba dokleić do papierowego tułowia 



* narysowałam kontury na materiale


* zszyłam 2 warstwy materiału (ułożone do siebie prawymi stronami) wzdłuż linii, zostawiając  niewielki otwór na prawym udzie lalki


* wycięłam wszystko w odległości ok 0,5cm od zszwu


* wywróciłam na prawą stronę 


* wypełniłam lalkę wkładem poliestrowym z  poduszki za pomocą długiej cienkiej kredki


* maszynowo przeszyłam w miejscach łokci i kolan 
* ręcznie zaszyłam otwór na udzie i doszyłam ręce do ramion


* uszyłam sukienkę , zrobiłam włosy, oczy ... i gotowe;)


Szczegóły są w pozostałych tutorialach o szyciu lalek. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)