14 stycznia 2013

RÓŻOWY KOMPLECIK

... kilka dni temu wkleiłam zdjęcie na Facebooku z szytym "czymś" i komentarzem , że nie próżnuję - nadszedł czas aby tego dowieść i przedstawić efekt końcowy, którym jest różowy komplecik. 
Na początku uszyłam czapkę dla starszej (4-5 lat) dziewczynki, a potem doszyłam z tych samych materiałów czapeczkę z uszami dla nieco młodszej damy (2-3 latka) i do kompletu komin dziecięcy, jako alternatywę szala. Moja Domka nie przepada za szalikami, więc muszę się zmobilizować i uszyć dla niej podobny w innej kolorystyce, bo różowego mamy już 3/4 szafy.

...tak powstawała pierwsza w moim życiu czapka




...już wywrócona na "prawą" stronę - wystarczy tylko zaszyć i przyszyć kwiatka


I gotowe:



CZAPKA Z KWIATKIEM
Czapka uszyta z różowego polaru i ciepłej flaneli wewnątrz. Pasuje na dziecko ok 4-5 lat, zdobiona kwiatkiem z guzikowym materiałowym środkiem i malutka kokardką z tyłu.





Czapkę można połączyć z szalem-kominem opisanym niżej.


... manekin to nie to samo, co profesjonalna modelka:






DZIECIĘCA CZAPKA I KOMIN
Oryginalny komplecik dla młodej damy na jesienno-zimowe dni. Zewnątrz jest różowy polar a wewnątrz miły i ciepły flanelowy materiał w kratkę. Zdobienia to ręcznie wykonany kwiatek i czarne guziki. Czapeczka przeznaczona dla dziecka w wieku ok 2-3 latka, z nausznikami z podwójnego materiału polarowego. Komin jest nowoczesną i wygodną alternatywą dla szalika, zapinany na 3 guziki z możliwością różnego sposobu ułożenia.


... środek kwiatka to guzik taki sam, jak przy kominie



Komin zapięty na wszystkie guziki osłoni dokładnie nie tylko szyję.




...zapinając na dwa guziki okryjemy trochę dziecku plecy i dekolt.


Oczywiście możliwe są też bardziej fantazyjne zapięcia ;)




Czapeczka ze zdjęć powyżej jest za mała na moją starszą modelkę a na moją młodszą jest za duża, więc  prezentujemy mały mix:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)