2 grudnia 2012

FILCOWE BROSZKI 3D wg nowego pomysłu


      Był czas, kiedy filcowych broszek robiłam naprawdę dużo, ale choć ładne i eleganckie to finezją nie grzeszyły:
http://agdy-szycieibizuteria.blogspot.com/2012/06/broszka-z-filcu-nr-1.html
http://agdy-szycieibizuteria.blogspot.com/2012/06/broszka-z-filcu-nr-2.html
Broszki tego typu, które wykonałam kilka dni temu według konkretnego zamówienia, nadrabiają przynajmniej kolorem ;)
http://agdy-szycieibizuteria.blogspot.com/2012/12/kolorowe-filcowe-broszki.html

Teraz nadszedł jednak czas na coś bardziej wyszukanego! 
Wena w tym tygodniu mnie nie opuszczała, a i dzieci moje kochane pozwoliły mi swoim grzecznym zachowaniem usiąść kilka razy do robótek ręcznych. Dzięki ich uprzejmości i mojej fantazji powstały takie oto cudeńka :


KLEKSIAKI
Oryginalne broszki własnego projektu wykonane z grubego (podstawa) i cienkiego (zdobienia) filcu. Staranne i przemyślane ułożenie poszczególnych warstw filcu daje efekt 3D. Każda broszka zapinana jest na małą agrafkę solidnie przyszytą do bazy z grubego filcu. Nazwę "kleksiaki" nadała broszkom moja córka, która skojarzyła wycięte kształty z atramentowymi kleksami ...i tak już zostało.


nr 1




... jestem zakochana w tej broszce ;)



nr 2






nr 3




... to moja druga ulubiona broszka ;)



nr 4


... tę broszkę zdobią jeszcze koraliki






Po wykonaniu powyższych kolorowych sztuk zatęskniłam za czernią i szarością - w wyniku tego powstały dwie broszki z filcu o  dwóch grubościach:


ŚLIMACZEK






oraz WSTĄŻKA zdobiona guzikiem ze złotym środkiem





Po 2-godzinnej przerwie na matczyne obowiązki i przyjemności powróciłam do kolorowego filcu, wybierając tym razem barwy stonowane - brązy lubię szalenie.

Bez zbędnego pisania ...oto ZAWIJAS, czyli broszka z filcowych kół o różnej długości średnicy, zawinięta z boku i ozdobiona drewnianym guzikiem kwiatkiem.




... w prostocie też tkwi siła



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)