12 sierpnia 2012

JAK USZYĆ CYFRĘ 8

Już od dawna chciałam zrobić cyferki i literki. Liter w alfabecie troche dużo, więc postanowiłam zacząć od cyferek 0-9 i z zapałem zabrałam się do szycia i wycinania. Zapał szybko się zmniejszył, gdy pojawiły się pierwsze trudności przy odwracaniu cyfry zero na prawą stronę;( Głowiłam się i nic konkretnego nie wymyśliłam, więc na jakiś czas odpuściłam. Dręczyło mnie to, więc poszperałam w Internecie i oczywiście znalazłam wskazówki, jak uszyć literki i cyferki z "dziurką w środku", takie jak A, B, D, 6, 8, 0.
Dla zainteresowanych podam link:
http://pomyskowo.blogspot.com/2011/12/jak-uszyc-literke.html

Po przeczytaniu jak nowo narodzona wróciłam do pracy, ale nie wszystko wychodziło ładnie - o ile A ma trójkącik łatwy do podwinięcia, o tyle 8 ma dwa kółka, z którymi się trochę męczyłam robiąc je pierwszy raz. Wymyśliłam zatem inny sposób na zrobienie 8, 6 czy 0:

 * wycięłam długi pasek i zszyłam w rurkę zamkniętą szwem z jednej strony


* wypełniłam rurkę "nadzieniem" z poduszki


* spięłam szpilką jeden koniec rurki tworząc połówkę ósemki


* potem dopięłam drugi koniec


* na końcu doszyłam wcześniej przypięte końce rurki i taki powstał efekt końcowy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)